torsdag 5 januari 2012

Nyårsafton

Med en smula vemod lämnade jag idag Vallen bakom mig för den här gången. Den sköna lunken som infinner sig när man är där går inte riktigt att beskriva. På nyårsafton pulsade vi iväg till Sockertoppen med facklor i händerna och fyrade av några "tysta" fyrverkerier. Senare väntade en trerätters, frågespel och ett stort GOTT NYTT ÅR.

Det konstanta matsuget som byggts upp under veckan hindrar mig från att visa fler bilder nu, men jag antar att de kommer en annan dag.

3 kommentarer:

Honeypie sa...

Vad mysigt det såg ut! Och vilket jättevackert kort på dig och Per! Ni är så himla fina ni! Pussss

PS. Jag vill gärna se matkort!!!

julia sa...

Kul med bilder och jag förstår att det känns vemodigt men jag hoppas att du, liksom jag, får upp plugglusten inför våren!

"Tysta fyrverkerier"? Fes du på facklan?

andreas sa...

ja det var en riktigt trevlig helg tack vare dig med flera kramar