torsdag 19 januari 2012

2011 - september och oktober

September började med Tjejmilen i Stockholm. Det gick så där och dessutom hade Jonna, min springkompanjon, blivit sjuk.

Carro och Oskar bjöd in på middag och i vår SKA vi bjuda igen!

Vaksala torg nästan varenda lördag!

Även om det kanske ser ut som ett barnkalas, så var det faktiskt Mats som fyllde år. Jag och Malin hade äntligen gjort våra snygga klubbor.

Syskonkärlek i Rutebo.

Den här blev min och jag blev glad.

Fyndade en liten kökshylla också. Filurar fortfarande på vad jag ska ha på den.

Hösten kom. Eller i alla fall höstlöven.

En kärleksfull visit i Stockholm.

Syster fyllde år och ordnade brunch...

... och smaskigt fika!

Det här får väl på något vis symbolisera vad som var hett på matfronten de här månaderna.

Vi började få morgontidning. Då störde jag mig på alla tidningar som tog plats. Nu saknar jag dem.

Skrev ungefär tusen PM och passade i en paus på att ta bilder för att visa er mitt roliga sudd.

Testade ett par nya brödrecept.

Vi avslutar oktober med en suddig bild från en fin kväll innehållandes nationsmat, Tintin och GT.

5 kommentarer:

andreas sa...

nej! snart är det slut på årskrönikan ;) kramar

Jonna sa...

Vilken fin och färgglad höst ändå! Med mycket gott och vackra blommor... och kär familj! Usch, nu är det alldeles för länge sen jag var i Uppis, har inte ens sett den där kryddhyllan ju! Längtar!!!

mbh sa...

Du har lyckats igen :) Korten från ert hem skulle platsa i vilken inredningstidning som helst!!!

julia sa...

Vilka månader ändå! Med mycket härliga saker ser jag. Bara en kvar i årskrönikan nu, buhuuu!

Christian Thomasson sa...

Intressant om morgontidningar. Jag saknar också det stora vackra underbara broadsheetformatatet. Speciellt på söndagar!