torsdag 26 januari 2012

Snurrigt

Det är lite snurrigt just nu. Per lyckades omedvetet uppdatera min blogg (det kanske låter som en bra sak, men jag känner att datorn i sig var nytt nog för tillfället) i ett försök att åtgärda att min blogg, men inga andra sidor, visades som om jag hade väldigt dålig syn. Själv lyckades jag bränna min fina julklappsvetekudde i ugnen. Hann knappt lägga in den innan den hade en "fin stekyta". Och en tallrik hamnade i golvet. Inte konstigt att man blir lite svettig i höger armhåla.

4 kommentarer:

julia sa...

Det är helt förståeligt och OKEJ att få en gnutta svett i höger armhåla av det. Virrigt!

andreas sa...

men fy sjutton va tokigt ;)kramar

Malin sa...

oj då synd på kudden! brände det nästan hål eller? du kan ju lägga in den i en handduk du inte är så rädd om nästa gång. eller folie :)

Jonna sa...

men nej nej, vad synd på vetekudden! är den förstörd? snyft!