onsdag 18 januari 2012

Jag försöker att vänja mig

Okej. Jag har varit väldigt bortskämd de senaste två terminerna, det inser jag nu när den här kursen börjar. Är nästan rädd för att blogga då risken att det bara blir Gnutta Gnäll är stor, som om det vore mest synd om mig i hela vida världen. Det är det naturligtvis inte, men jag är ovan och kanske lite skör.

Hur som helst. Vi har i alla fall rott i land en handledare (eller två) och kommit igång med "text 1" som ska mynna ut i ett PM som ska mynna ut i ett examensarbete som ska mynna ut i en examen.

5 kommentarer:

mor sa...

Ja du kära barn, du får väl ta det lite lungt med tanke på att du är -ja just det-lite skör!

Jonna sa...

Usch, så där kände jag sista terminen i skolan också (fördjupningstermin) med massor av engelsk litteratur och en svårare nivå än tidigare.

Vilken bild! Du ser fantastisk ut!

Hanna sa...

För det första vill jag säga att du inte är ensam om att bli/vara lite skör när det vankas allvarliga saker! (om det nu kan lugna dig lite?) För det andra så är jag glad att höra att det känns lite bättre och klarare i skrivande stund. Och för det tredje vill jag också säga att du är fantastiskt fin på fotot! Du borde ha en sån där lös fläta oftare, även om du är bedårande i alla frisyrer!

andreas sa...

det kommer ju gå galant du är ju så duktig trots din skörhet kramar

mbh sa...

you can do it Slansie!

och du är inte alls så skör som du vill inbilla dig! begåvad, vacker och omtänksam däremot!

och det är bra att gnälla ur sig på bloggen, folk kan ju "pysa" om det inte passar :)