onsdag 21 september 2011

Några bra saker en vanlig onsdag

Idag lånade jag Pers t-shirt till skolan. Dels för att den är fin. Dels för att den är mjuk och skön. Och dels för att hans kläder luktar godare än mina (kan det bero på att han använder parfym och jag litar på att min egen kroppslukt duger? Ingen som vet, ingen som vet). När jag kom hem lyckades jag skrämma Per rejält med min tuta och sedan blåste jag upp min fina ballong. Efter lunch läste jag kurslitteratur i soffan samtidigt som jag värmde fötterna under Pers ben medan han spelade tv-spel. Så här långt är dagen mycket bra och så kommer den att fortsätta.

5 kommentarer:

Jonna sa...

Härlig dag och snyggsnygg tisha! Bra idé att låna pojkvännens, jag ska nog börja med det jag med. (som att jag inte redan använder jontes kläder) ...

mbh sa...

perfekt att ha en pojkvän man kan låna kläder av. lät som en bra dag. puss

mbh sa...

fick du till en bild på svanar iallafall?????!!! Wow vilken läcker. gamla landsvägen va? när???

Jonna sa...

Ja den där bilden är fantastisk... sorglig också... påminner mig om förra hösten då jag lånade den bilden en gång om du minns.

Jonna sa...

testar lite...