torsdag 8 september 2011

Bara en sådan där dag

Det är kanske dags att släppa sommaren bakom sig. Men det är svårt när regnet pissar ner och motivationen tryter. När myrorna inte nöjer sig med att vara i benen utan är överallt i hela kroppen. När sidorna i boken inte läser sig själva och utväxten inte blir mindre. När skafferiet är rörigt och jag fryser om fötterna. När smörgåsarna tar slut alldeles för fort och jag inte gillar vår dörrmatta. Då är det extra lätt att längta tillbaka till sommaren. Samtidigt har jag på känn att jag redan i morgon igen kommer tycka att det är helt okej med höst.

4 kommentarer:

julia sa...

ååh...jag vet hur det känns, de där dagarna kommer ibland. vi har haft slut på ost i två dagar, JAG SOM ÄLSKAR OSTMACKOR!! hoppas det känns bättre imorrn. PUSS

Jonna sa...

Dagens grymma löppass gav dig förhoppningsvis en skön kvällskänsla iaf!!!

andreas sa...

ja men det är trevligt med höst Kramar

mbh sa...

känner igen myrkänslan! men det var längesen jag kände så nu. sitter inte still tillräckligt mkt :)