onsdag 7 september 2011

Händelserika nätter

Har tidigare berättat om hur det kan vara en natt hos oss (att Per skakar om mig osv) och det är inte ovanligt att det fortfarande händer saker på nätterna. För några nätter sedan råkade jag komma åt Per i en vändning. Han vaknade med uppjagat ryck och talade om att han drömde om ormar. Igår natt vaknade jag av att Per skrattade mycket gott i sömnen. Imorse när alarmet gick igång vaknade vi och Per tittade sig förvirrat omkring. Hans blick sa "vad i helskotta är det som låter?". Jag talade om för honom att det är hans alarm. Efter ett par snoozningar stänger han av alarmet helt och försover sig.

4 kommentarer:

julia sa...

HAHAHA!!! Men du gjorde ju ett stort misstag.. när Per frågade vad det var som lät skulle du har sagt "Någon klickar med yoghurten, sexbomb!"

mbh sa...

haha ni sover...livligt...ni. själv sover jag som en...död :)

Jonna sa...

Ni är för roliga! Själv sover jag ju som en död fisk som du själv såg i Uppis.

andreas sa...

underbart roligt haha kramar