tisdag 20 september 2011

En riktig kalashelg

Just nu är det kalas typ varannan dag! Jag hade turen att få vara med på ett i helgen (denna gång var det Mats tur, hurra hurra hurra hurra). Hans roligaste present var tre stycken... Nej, jag låter Malin berätta om det.

Eftersom Gustafs födelsedag och kalas är imorgon så fick jag fira honom i förskott. Han fick bland annat ett dinosaurieägg som just nu ligger i ett glas med vatten i väntan på att kläckas (jag väntar spänt på dagliga uppdateringar)! Jag hade turen att uppvakta honom samma dag som hans barnkalas och fick med mig en godispåse hem. Vilken bra värd! På bilden ger han Embla nappen och säger "såja, såja." Grattis igen finaste du!

3 kommentarer:

mbh sa...

haha vi får se hur det blir med den saken :D

Jonna sa...

Kul att jag fick se bilder! HERREGUD vilken TÅRTA! Det vattnas...

och vad söt Gustaf är! <3

andreas sa...

fina härliga bilder kramar