torsdag 22 september 2011

Men det är ju så skönt

Ibland undrar jag om det finns en gräns för hur slappt klädd man kan vara hemma. Härom veckan knackade brevbäraren på dörren då han slängt in fel brev till oss. När han såg mig sa han "oj, låg du och sov?". Det var på eftermiddagen och han måste trott det utifrån det jag hade på mig. Ibland börjar jag dagen på en okej nivå med mjukisbyxor och ett linne/t-shirt som jag skulle kunna visa mig bland folk i, men oftast dröjer det inte länge förrän min gigantiska huvtröja åker på. Och en stund senare även raggsockorna med stora hål på varje häl. Idag skulle mina mjukisar tvättas, vilket resulterade i att jag gått runt i underställsbyxor hela dagen. Oväntat besök? Nej tack. Däremot har jag idag väntat besök, så dags att byta om!

4 kommentarer:

andreas sa...

en onepiece skulle ju vara lösningen för dig supersnyggt och skönt haha kramar

Julia sa...

inte helt okej elina! jeans är det som gäller från morgon till kväll!! Har inte 6 år med per lärt dig nåting?!

Jonna sa...

Sötnöt! Nu vankas kalla kvällar, munkjacka och raggisar, verkligen!

mbh sa...

haha roligt att han sa så! Du hade inte pyjamas på dig alltså? Du skulle se mig nu! Jag är rädd att jag kommer sloa till mig rejält den dan jag flyttar ut i kohagen :)