fredag 9 september 2011

En Greyhound, clown och häst på samma gång

Nej, jag tror inte att jag tänker köpa bilderna från Tjejmilen för över hundra spänn. På bägge bilderna har jag öppen mun/tungan halvt hängande (vilket i och för sig stämmer överens med att jag innan loppet sa till Jonna och Per att jag var deras Greyhound). Jag är röd i hela ansiktet förutom runt munnen där jag är vit, alltså typ som en omvänd clown. På bilden ovan ser dessutom mitt hår ut som en svans på en häst med sommareksem. Men det är väl så man ska se ut när man går i mål antar jag.

4 kommentarer:

Malin sa...

hahaha kan man gå in på hemsidan om man vill se bilden bättre??

Malin sa...

svansen på en häst med sommareksem - den var bra!

Jonna sa...

Yes Malin du kan gå in på hemsidan marathonfoto.com och söka på startnr 1932 :D

Elina, de där bilderna är ALLTID hemska. Jag vet inte en enda som varit klockren och snygg.

andreas sa...

vilken härlig blandning haha kramar