måndag 26 september 2011

En måndag i september

Idag har jag gäspat tusen gånger under ett seminarium. Velat i en provhytt alltför länge utan att sen köpa någonting. Gått in på en frisörsalong för att boka en tid, men ångrat mig och vänt i dörren. Gått in på frisörsalongen igen och denna gång bokat tid. Smitit från stretchingen på friskis eftersom jag kände mig uppblåst. Gapat framför badrumsspegel för att titta om en fluga flög in i munnen eller om jag såg i syne.

Och bara för att ni (några av er) klagade på vilka bilder jag la upp igår får ni ingen bild idag. Så det så.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Hehe... ett bildregn idag då istället kanske?

Du är för söt du! När ska du klippa dig?

julia sa...

Blev det ingen blommig klänning? Segdegmåndag.

Malin sa...

haha det är till o va snarstuckn!

andreas sa...

haha du skulle sovit en stund ist för att gäspa så mycket kramar