måndag 5 september 2011

Att kissa på TV

Hade jag vetat att det fanns en risk att hamna på TV4 innan jag kissade under ett träd i lördags, hade jag nog faktiskt avstått. Jag ser inget nöje med att dela med mig av mig själv i en nedhukad position, med byxorna i knävecken, medan kisstrålen helt synligt slår i backen. Sådan är jag i alla fall. Nu vet jag inte om kvinnan som syns på detta vis, i sammandraget från Tjejmilen som TV4 visade igår, är medveten om detta eller ej. "Hej, får vi filma dig medan du kissar och visa det på TV?" alternativt "hej, vi filmade just dig när du satt och kissade. Är det okej att vi visar det på TV så hela svenska folket kan titta?". Jag har svårt att tro att någon skulle säga ja till en sådan fråga.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Men herregud! Hahahahahaha. Är det riktigt säkert att det inte är du!? Jag måste kolla sammandraget mer noggrant...

Elina sa...

Jag är bombsäker på att det inte är jag!

julia sa...

Men va?! Stackars tjej som blev filmad! sa de någonting medan de filmade typ "många sprang över åkern då taokön var för lång" eller nåt liknande eller bara filmade de? Sjukt faktiskt.

mbh sa...

var det så de som känner henne kunde känna igen henne? haha nöden har ingen lag...