onsdag 25 november 2009

När man är en hårt arbetande kvinna (som jag faktiskt är just nu), måste man prioritera. Nu ikväll valde jag bort att träning. Lite dåligt samvete kommer som ett brev på posten när jag tänker på att jag "bara" får två pass den här veckan. Men när jag tänker på vad jag istället fick den här kvällen, så är det värt det. Redan på bussen hem idag frågade jag Per om vi skulle dejta med middag, levande ljus och ha en myskväll. Och så blev det. Vi har nyss ätit paj och druckit vår exklusiva äppelmust. Klockan är bara 18.00 och jag är redan riktigt nöjd med den här dagen.

Shit, ett positivt inlägg signerat Elina. Det är inte var dag. Vänj er inte!

4 kommentarer:

Per sa...

Härligt och trevligt är det! Och musten var god, men ännu godare var sällskapet! PoK

Jonna sa...

Bra val! jag valde också bort träningen i kväll för att vila och umgås med mig själv. :P

andreas sa...

bra val elina två träningar räcker väl hälsa per kram

mbh sa...

ja själv är jag glad om det blir två gånger på en vecka! Egentligen borde man ju få dåligt samvete när man inte är med sin pojkvän istället för att få det när man skippar träning. puss