onsdag 18 november 2009

Dagen idag ska bli en bra dag. Det bestämde jag igår. Det är en rätt lugn dag i skolan. Eleverna har både musik och idrott som jag inte ska vara med på. Istället vankas arbetslagsmöte med fika. Och efter skolan blir det fika med söta vänner.

Men morgonen har inte börjat så bra. Jag fick formligen smiska mig själv ur sängen då ögonen vägrade hålla sig öppna. Halsen känns rosslig. Kaffet blev lite blaskigt och brödet var torrt. Dessutom kom jag på att jag ska ha eleverna helt själv i 40 minuter. Måtte det inte bli kaos.

3 kommentarer:

Malin sa...

vi får höras lite mer ordnat imorgon. är jag vaken ringer jag en signal vid halv åtta. puss

andreas sa...

men lilla slans det gick säkert bra,visst då?

Jonna sa...

dricker du kaffe så tidigt? jag får magsår bara av tanken... kan knappt ens dricka bryggkaffe längre...