måndag 23 november 2009

Jag ska aldrig gå och lägga mig klockan nio en söndag igen. Det var värdelöst. Jag låg vaken i över tre timmar innan jag äntligen kunde somna. Det var som att jag hade feberdrömmar utan feber och i vaket tillstånd.

Vad kan jag mer önska mig i julklapp... hur ska jag få hem allt vid jul... jag har ingenting nytt att ha på mig... hur fan ska jag introducera begreppet volym... men vadå har jag en ny klänning sedan förra jullovet... storboken är ett lustfyllt sätt att lära sig genom... chiquitita tell me whats wrong... tänk på något rofyllt nu... uppskatta volmym... ska eleverna verkligen få jobba i grupper i egen takt... när ska jag hinna träna och handla den här veckan... rabattbladen kommer imorgon tjoho... vad ska eleverna få för arbetsblad egentligen... nej nu börjar jag räkna får... ett två tre fyra fem... det gör ju ont i ögonen och föreställa sig att de hoppar... sex sju åtta nio... nej nu skiter jag i hoppen och räknar bara... tio elva tolv... gud vad varmt det är... hur ska jag ha armen... mitt mål är ju att uppmärksamma frågetecknet... tretton fjorton femton... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

3 kommentarer:

jonna sa...

usch det där lät ju jättejobbigt! men som sagt, ingen idé att gå och lägga sig så tidigt om man är pigg i skallen så det ändå ej går att sova...

mbh sa...

ha ha det är dödsdömt att försöka sova tidigt på söndagar. vi gick o la oss halv elva o somnade på stört. puss

Mor sa...

Lilla gumman...hoppas verkligen att du inte får mormors och min sömn (eller bristen på den)! Det är verkligen hur jobbigt som helst! God natt!