tisdag 10 november 2009

Jag överlevde! Det gick bra! Jag var lite klumpig ibland, men handledaren var nöjd och eleverna likaså.
-
Och annars då?
- Jag kämpar på med att få till det rätta trycket med busskortet för att få det att pipa till.
- Jag tänker och hinner inte mycket annat än praktik, sömn, mat och träning.
- Jag ser fram emot besök av mamma och pappa på torsdag.
- Jag ser fram emot besök av fina vänner på fredag.
- Jag har beställt ett par vinterskor, så snart slipper jag känslan av att rulla fram med mina nuvarande skogshuggarstövlar och stora vinterjacka.
- Jag gör citronminen på kortet. Pappa skrattade åt ett kort på mig häromveckan och sa "här måste du väl ställa till dig", alltså göra mig till. Det gjorde jag inte.

4 kommentarer:

andreas sa...

jo nog ställer du väl till dig där? kram

elina sa...

ja, jag skrev ju det. citronminen!

malin sa...

fotomodellsnygg! har du beställt skor - det har du inte berättat?! Kom de in in rätt storlek till slut? Tränade du igår? Gud, det känns som bara jag pratar när vi pratar! Puss

jonna sa...

good girl! och du är apsnygg as usual!