fredag 13 november 2009

Ett gammalt kort (igen). Händer intet nytt på fotofronten.
Vi har haft mamma och pappa på övernattning. Mycket trevligt även om visiten var väldigt kort. Halv fyra gick de upp i natt och tog bilen till Arlanda och åker snart vidare mot Berlin. Jag tvingade med dem Pers kamera, men de kommer väl som vanligt hem med max två kort.

Jag sov med öronproppar för att inte bli väckt av dem i natt. Självklart var då propparna så himla stora att jag inte kunde sova för att det gjorde ont i öronen. Plus att jag fick lov att gå upp och hjälpa mamma att låsa dörren. Jag lärde henne aldrig tricket igår. Och Per har ont i armen efter vaccinet och kan bara sova på ena sidan, vilket kändes fel. Han brukar ligga mot mig och med armen runt mig, men nu kan han bara stirra in i väggen eller upp i taket. Fel fel fel. Sov givetvis bäst när jag fick lov att gå upp.

3 kommentarer:

jonna sa...

jaaaaaaaaaaa, så är det alltid, man sover som bäst innan väckarklockan ringer!

mbh sa...

vad sweet att per att ligger vänd mot dig :)

andreas sa...

ja det är så typiskt att man alltid ska upp då kram