måndag 21 september 2009

Vill vara där, inte här.

Älskade bäste Gustaf fyller 3 år idag. Han ska ha kalas. Jag blir återigen den dumma fastern som inte är där och firar honom. Men jag har i alla skickat ett kort till honom, fixat med gratulation i tidningen och pratat med honom i telefonen. Han berättade att hans mamma och pappa kommit mitt i natten med paket, att han tittade på film och så vidare. Nu ska jag sitta här och tycka synd om mig själv. Inte för jag någon tårta heller, men däremot fläskkotlett och svampsås (inte fy skam).

5 kommentarer:

Sofia sa...

ha ha ha ja de kändes som mitt i natten för fler än Gustaf men klockan var 6.30..

andreas sa...

jättefint kort elina och du är inte alls den dumma fastern kram

Anonym sa...

ja jisses vilket fint kort! Vilken underbar unge! Du skriver fint du Elina

Puss/Tora

jonna sa...

men hörru, ingen tycker väl någonsin att du är en dum faster!? pucko...

malin sa...

fick så dåligt samvete att jag inte hörde av mig till dig under eller efter kalset och berättade lite, så du slapp känna dig så utanför. puss