fredag 11 september 2009

Idag.

God morgon. Snart är den sista kaffedroppen uppdrucken, och dagen ökar takten. Har börjat packa inför morgondagens hemhemfärd. Ska iväg till skolan i några timmar. Seminarium med redovisningar i tvärgrupper och eget arbete inför ett seminarium nästan vecka. Vill vill vill inte plugga i helgen, det kämpar jag för. Sen cyklar jag hemåt i ilfart, duschar och försöker andas i några minuter. Därefter beger jag mig till Mia och gör den stora förvandligen! Ikväll är jag Sandy. Coola Sandy. Det blir lockigt hår och svarta, glansiga tights. Ikväll är det nollningsavslutning!

3 kommentarer:

Jonna sa...

oh yeah! heting! jag ser fram emot kort sen! fy fan, jag saknar höra din röst. vi har ju inte ringts på evigheter. ages. snyft.

malin sa...

se till att bli fotad. det är en order :)

mor sa...

I morgon......Kram