torsdag 17 september 2009

En klassiker vid bloggtorka.

En längtan: Till helgen som börjar imorgon klockan 12.00. Lunch med vänner först sen kommer älskade syster på besök.
Någonting gott: En ugnstekt falukorv jag ännu inte ätit, men jag vet att den kommer smaka gott. Men nej, jag ska inte äta hela.

Det roliga som händer idag: Måltiderna och träning är det enda utöver plugg som händer.
Jag skrattar åt: Min hyresvärd och hans roliga lappar. "Vissa kan tydligen inte läsa", "Det finns något som kallas HÄNSYN" och så vidare.
Någonting som får mig att vilja dra täcket över huvudet: Oerhört jämnt mellan webbföreläsningen jag nyss sett och en liten sträckning jag känner i ena skinkan.
Och en bild: Min almanacka med Tomtebobarnen gör mig glad varje dag. Jag vill ha en sådan hatt och bo i skogen.

3 kommentarer:

jonna sa...

men vilken superfinunderbarljuvlig ny bloggsida! så fint och stämningsfullt och höstigt! blir ju helt glad när man sitter här, är kissnödig, trumpen och väntar på att få åka och lunchträna. och ja, jag längtar också tills i morgon!

Mor sa...

Härliga bilder för oss som gillar hösten! Tur att kunna njuta inne när man ligger nerbäddad med en envis förkylning/bronkit! Men jag UTGÅR från att jag är pigg till imörgoättmiddag då vi drar till härliga Grövelsjön! Kram!

malin sa...

fin ny layout på sidan - bara lantisbilder. du är helt klart en lantlolla in i hjärtat!