onsdag 23 september 2009

För att kaffe är bäst och för att tentor inte är det.

Varför känns en timme med plugg som en livstid, medan en timmes kaffepaus känns som ett ögonblick? Kan någon svara mig på det? Och det spelar ingen roll om jag försöker ha tråkigt samtidigt som jag dricker för tiden rusar ändå iväg.

Du anar inte vad jag ska göra med dig, tentjäkel. Jag ska klara av dig, mosa dig, skriva sönder dig så att du aldrig vill se mig mer. Framför allt så ska jag dricka en öl för att fira att jag aldrig ska behöva se dig igen.

Jag är nog dessvärre inte lika kaxig på måndag.

4 kommentarer:

mbh sa...

ha ha go for it slansie!

Du borde prova ananaskasslern ändå - jag tror du kommer gilla den!

åsa ska kolla doris öga, det är lite irriterat o rinner. troligtvis har hon fått en liten skada på det tredje ögonlocket.

puss

Jonna sa...

ojojoj! öl i massor? ;) och kaffepaus på en timme, det är sunt!

andreas sa...

ja härligt krossa den j vla tentan.kram

elly sa...

jag känner igen den där känslan. själv ska jag gå och kicka some tenta-ass om en knapp timme.
lycka till på din tenta!