torsdag 17 september 2009

Haha, hihi, höhö.

Skolan är rolig! Inte på grund av lektioner och föreläsningar (vad är det liksom?), utan för att jag får umgås med folk som får mig att skratta tills jag gråter. Idag var det en som fick upp sitt kaffe i näsan och sedan ut ur näsan igen, och då menar jag sprutandes ut. Några andra härmade en mindre charmig lärare på ett klockrent sätt. En annan gjorde ett tappert försök att pumpa sin cykel, men det blev pannkaka av alltihop men samtidigt skrattinbjudande. Att jag även skrattade när den mindre charmiga läraren blev arg kanske inte är lika bra? Eller jo, det var rätt åt henne. HAHA, in your face!

4 kommentarer:

andreas sa...

var snäll mot lärarna du ska ju själv bli en.kram

malin¨ sa...

härligt att höra att ni har så kul! du har verkligen haft tur som träffat så fina vänner. och de har haft tur som har träffat dig :)

Jonna sa...

jag håller med Malin! Det känns skönt och bra att du har det så bra där du är. Nu är det bara 10 h tills vi ses!!!!!!!!!!!!!!

Mor sa...

Elina! Tänk om hon läser din blogg! Nu var jag lite "morsig" eller hur? Men det är ju det jag är! Härligt att ni har så roligt, det är jag såå glad för. Kram