söndag 27 september 2009

En dunderlyckad kväll.

Alla var så fina igår. Cocktailklänningar och kostym. Jag blev nästan rörd. Middagen var god, men utdragen som attsingen. Tur att det aldrig var tomt i glasen. Team Grease vann inga priser, men var duktiga på att hålla tal och bäst ändå. Ett dansgolv byttes mot ett annat för att utöka kvällen ytterligare. Det kom en låt som i princip alla kunde en dans till. Alla utom mitt dansgäng. Mystiskt.
04.30 stupade jag i säng. Satt i öronproppar i hopp om att inte höra mitt eget sus i öronen. Vaknade 08.30, insåg att jag bara sovit 4 timmar, somnade om. Vaknade igen klockan 12.00. Personligt rekord?

3 kommentarer:

malin sa...

grattis till rekordet! bra jobbat! lycka till imorgon! jag o odin håller tummarna. puss

andreas sa...

åjejåj elina måste du ha öronproppar fast du festat till halv fem själv skulle jag nog inte vakna av något.kram

Jonna sa...

Min lilla skrutta så du festar! när får vi se bilderna???