tisdag 29 september 2009

En bra natt.

Låg vaken ett bra tag runt klockan 04-05. Hade febertankar utan att ha feber. Dagens plugg virvlade runt. När jag väl somnade drömde jag att jag var fast i en grishage. En gris reste upp sig på två ben och kissade mig rätt i ansiktet. Nästa dröm handlade om min hyresvärd. Han skull laga vår toalett, men gjorde bara så att det blev blött överallt. Sen gick han och jag städade. Plötsligt kom han tillbaka och gjorde det lika blött igen. I en annan dröm bytte jag blöja på ett barn som kissade och bajsade hela tiden. Och allt kom utanför blöjan. Lyckligtvis var allt torrt i sängen när jag vaknade. Annars hade jag aldrig gått upp.

Nej, nu ska jag jobba på min inställning. Det är ju egentligen inte alls synd om mig.

3 kommentarer:

mia sa...

Haha!
Snälla kan du inte gå till någon drömtydare, det skulle vara jättekul och veta varför du drömmer kiss- och bajsdrömmar!

Jonna sa...

men HERRE GUD! du är ju inte helt frisk du! och du, du får gärna komma hem till oss och äta någon dag du är hemma!? btw funderar vi på fest på lördag eventuellt, vad sägs om det i så fall? ;D

malin sa...

det där med blöjan var nog en sanndröm. odin laddar :D