måndag 10 oktober 2011

Pepparkaksdoft redan i oktober

För några timmar sedan tog Per sitt pass och sin portfölj och reste iväg mot Bryssel. Jag är kvar hemma med en svag doft av pepparkaka som fastnade på min hals när vi sa hej då i hallen. Alltså, han hade inte bakat utan det är hans parfym som doftar litelite pepparkaka. Har funderat på om det finns något jag ska passa på att göra medan jag är gräsänka, men det enda jag kommer på är att äta kikärtsbiffar. Och kanske dammsuga listerna maniskt.

3 kommentarer:

Malin sa...

hahaha kikärtsbiffar borde jag oxå passa på å äta men tyvärr var det ingen succé hos odin heller... glufsa popcorn o kolla nån film per inte vill se kanske?

Andreas sa...

Något bättre får du allt hitta på ;) kramar

Jonna sa...

Hoppas ni hinner ses en dag/natt innan du åker sen iaf? ;)