tisdag 4 oktober 2011

Det som komma skall

Tydligen brukar jag ha alltid ha ett litet höstlov i Leksand vid den här tiden, och jag är inte den som bryter traditioner. I alla fall inte de som innehåller en massa fika och annat mys! I år får det dock vänta tills nästa helg eftersom det passade extra bra just då. Helgen som kommer nu bjuder dock också på sådana trevligheter, fast på en annan ort. Så här resonerade jag och Julia via sms igår kring det kommande helgen:

E: Jag fantiserar om allt gott vi ska smälla i oss i helgen.
J: Du är inte ensam om att fantisera om helgens mat!
E: Skönt att höra! Och vin.
J: Viiin!

E: Chips! Frukost! Fika!
J: Ay ay ay!!!

E: ZNAZK.
J: Som vi ska znazka. Det finns inga gränser!

Vi var lite hungriga vid tillfället.

5 kommentarer:

julia sa...

HAHAH, hungrig var jag vill jag minnas!

andreas sa...

hur ska ni hinna få i er allt det där kram

mbh sa...

haha ni är roliga ni. Snaskpolarna. Var ska ni ses? Stockholm va?

Jonna sa...

Hehe jag betvivlar inte att ni kommer att sätta i er en massa gott ;)

Hasse sa...

vi hinner ju få i oss mer än det där skulle jag tro :) låter som en lista som heter duga iallafall, tror att hanna instämmer också! puss på er så ses vi på fre!