tisdag 25 oktober 2011

En känsla av gröt

Igår hade jag som gröt i hela kroppen. Gröt med för lite vatten dessutom. Jag gjorde fel rörelser på Friskis gång på gång, vilket är okej egentligen, men det var inte fullt lika roligt när rörelserna innebar att jag hade armarna flängandes upp mot taket medan de andra hade sina armar ner mot golvet. Det blir liksom så uppenbart då. Senare på kvällen hittade jag ett saltkar i sängen. Ops, jag som trodde jag lagt min mobil där. Stupade i säng efter att ha borstat tänderna med fel borste och drömde att jag grät så mycket att luften tog slut och magen gjorde ont.

Idag hoppas jag på en mer alert dag eftersom jag ska skriva PM. Igen.

5 kommentarer:

Jonna sa...

Jobbig måndag! Och vilken bild, du ser lite galen ut :) Drömde du att du grät elle grät du i sömnen? Hoppas din tisdag blir en supertisdag iaf! Det borde det bli när du vet vilken middag du har att se fram emot, mmmmmmmm!

Jonna sa...

Men det är alltid kul med en bild på DIG, det var ju nästan 20 dagar sedan det hände sist på bloggen.

mor sa...

Åjejoj....åjejoj.....jag säger då det!

Julia sa...

Heja dig! PM, PM, PM!!

andreas sa...

ska man skratta eller gråta? kramar