måndag 3 oktober 2011

Alla har vi nog några slags sår som ibland får sig en omgång salt

Med rädsla för att strö salt i någons stressade sår (tycker att det är roligt att lägga till vad för slags sår det handlar om. Det hela började när någon strödde salt i någons förstoppade sår) vågar jag knappt skriva detta, men jag har ingen föreläsning och inget seminarium förrän på fredag. Har PM-inlämning imorgon men det har flytit på så pass bra att jag nästan är klar. Utöver det har jag en tunn bok att läsa. Vissa kanske blir gröna av avund medan andra tycker det låter aptrist. Jag själv tycker att det känns helt okej. Det finns ju faktiskt en och annan viktighet jag kan lägga till i schemat. Och det skriver jag inte bara för att badda mina aningen skamsna sår.

4 kommentarer:

julia sa...

Mina utarbetade sår känner sig iaf inte saltströdda! Man väljer hur man vill leva sitt liv har jag kommit på:)

andreas sa...

hej hoppas allt är bra kramAR

Jonna sa...

Det känns skönt att du har det bra :) Klart man ska njuta av av sin studenttid! Du är ju väl medveten om att det är en begränsad tid. Sen är det det hårda livet, hehe. Men du kan alltid göra som jag och jobba deeeeeeeeeeeeltid. Det ljuva livet.

mbh sa...

ha ha tror att vi är ganska effektiva i vår familj. och däremellan rätt bekväma ;)