lördag 29 januari 2011

Jag och Plåstret

Igår var jag, Britta och plåstret på IKEA.
Igår hade jag, Per och plåstret myskväll.
Snart ska jag och plåstret gå på toaletten.
-
Jag måste förlika mig med tanken att det är jag och plåstret nu. Jag måste försöka bli vän med det, eller med dem rättare sagt, eftersom jag kommer byta x antal gånger under halvåret. Igår bytte jag för första gången. Jag trodde att det skulle bli ett uppköp från det stora, strama på bilden till ett mer smidigt och vattentätt. Men nej. Det nya känns otryggt och jag vill ha tillbaka min gamla vän... mitt gamla plåster menar jag.
-
Och nej, jag har inget annat att skriva om. Det enda jag gör nu för tiden är att jobba på min nya relation.

3 kommentarer:

julia sa...

DU och plåstret - jag hoppas ni blir lyckliga ihop!!

Jonna sa...

Men vilket stort! Det verkar väl lite överdrivet stort för två stygn? Hur länge måste du ha det där? När ska du ta bort stygnen?

mbh sa...

Haha ser fram emot att träffa plåstret:)