söndag 23 januari 2011

Det blir inte alltid som planerat, men lika glad är jag för det

Igår hade jag och Per semmelpremiär. Jag åt som vanligt en solbulle och han ett wienerbröd med pecan typ. Tanke och genomförande går inte alltid hand i hand. Likaså på kvällen när tanken var att jag och Britta skulle förbarma oss över innehållet i min petflaska. När vi väl satt oss i soffan hade vi det dock så bra med rockband, film och godis att vi inte orkade införskaffa det som saknades för att göra innehållet i petflaskan drickbart. Det får bli nästa gång. Jag kan behöva det om vi då ska se Monty Python.

5 kommentarer:

Julia sa...

HAHA, men kul att ni kallar det semmelpremiär ändå:)

DU får helt enkelt göra egna semlor som du vet att du gillar!

andreas sa...

spännande vad är det i petflaskan? kramar

jonna sa...

Så ni hade en nykter kväll? ;)

Men åh, solbulle ist för semla? Du är galen!

britta sa...

Haha! Monty Python behöver inte sprite och petflaskeinnehåll, bara en god potion humor. :)

Malin sa...

petflaska!? Trodde ni var mer civiliserade än så i stan?