onsdag 23 juni 2010

Tänk om allt ditt fett hängde vid dina knän?

För att hålla oss varma satte vi på oss flytvästar och för att hålla oss vakna lika länge som samtalet flödade drack vi mer vin än planerat. Vid fyra somnade vi och vid nio vaknade vi. Idag har vi bränt oss på en brygga, badat (två av tre i alla fall) och skrattat åt hur det skulle se ut om vi människor inte hade skinkor utan istället bara var helt platta med en rumphål. Nu ska jag sova ikapp och tänka på hur förbannat glad jag är att jag har dessa två i mitt liv.

3 kommentarer:

mbh sa...

ha ha diskussion på hög nivå :)

Hanna sa...

Det kommer sannerligen bli ett dygn(med friskispasset inräknat) att minnas länge. Alldeles säkert ett av de finaste på hela sommaren. Tack så mycket själv! Stor kram

julia sa...

det var mkt fint. jag är så glad att ni två finns i mitt liv också. och våra diskussioner är inte så dumma! det är viktigt att fundera på fett på konstiga ställen och rumphålskransar ibland!