torsdag 3 juni 2010

Och bara för det så fick jag några minuter över.

Jag har ett tips! Offentliga toaletter är oftast rätt ofräscha (som jag nämnt tidigare). Antingen är det blött på golvet, fartränder i toaletten eller allmänt grisigt. Om man ska befinna sig på ett ställe en hel dag så vet jag det perfekta tipset. Många toaletter på skolor och arbetsplatser går att låsa utifrån med hjälp av ett verktyg, typ sin hemnyckel. På morgonen efter att toaletterna blivit städade så kan man låsa en nystädad toalett utifrån och sedan ha den för sig själv hela dagen lång. Alla andra tror att den är upptagen medan du vet bättre och kan smyga dit, till din rena toalett, när som helst när nöden kräver. Prima skinka!

Ni får avgöra själva om ni tror att jag gör detta eller inte.

1 kommentar:

Jessica sa...

hahah. Jag dör!!! fan va rolig du är :) :) :)