onsdag 9 juni 2010

Sommaravslutning med BEMC.

Jag vet att en kväll varit lyckad om jag:
1. har minst ett blåmärke dagen efter.
2. ständigt kommer på/blir påmind om nya roliga detaljer från kvällen. Typ som att Mia krossade en maräng mot min panna, att vi dansade i Brittas korridor, att jag hejade på alla vi mötte på väg hem osv.
3. får ett helt album fullt med tokiga bilder som jag vill titta på om och om igen.
4. lärt mig en ny lek att introducera på kommande fester.
5. känner att jag har helt fantastiska vänner.

3 kommentarer:

mbh sa...

tänk vad ni ska sakna varann i sommar... och tänk vilket reunionparty ni kommer ha i höst :)

andreas sa...

men det där med att heja på folk får du sluta med, kan ju vilka galningar som helst kramar

mia sa...

Jag vill pussa dig på kinden när jag läser detta inlägg!
PUSS!!