tisdag 1 juni 2010

Har en minimajs fastnat på min kind eller?

En tjej glodde mycket och ogenererat på mig idag. Jag blev irriterad och obekväm. En del av mig ville fråga vad fan glor du på? Då slog det mig att jag inte har en så stor självinsikt. Om människor känner så som jag gjorde idag, när jag tittar lite för mycket, så måste jag skära ner. Nästa gång jag är ute bland folk ska jag fokusera blicken i marken. Men jag tror att det kan vara farligt att sluta för tvärt. Jag måste dra ner på det långsamt. Ja, så får det bli.

4 kommentarer:

andreas sa...

hahaha kramar

julia sa...

hahaha ja du ska inte döma en person utan att ha gått ett jordsvarv i dennes skor, eller vad det heter!

Jonna sa...

Att gå och stirra i backen ger nog inte heller det bästa intrycket.

mbh sa...

ha ha jag vet ingen som är så känslig för blickar som du. en sekund för länge och du tror att du "är fel". ;)