torsdag 10 juni 2010

Ledig tid.

Jag borde kanske ha mer tid än någonsin att blogga nu när jag fått sommarlov? Nja. Det är så mycket roligt som ska hinnas med. Och lite nödvändigt och tråkigt förstås. Igår satt jag på en uteservering och åt thaibuffé, tittade i affärer och sa hej då till Mia med en tår i ögonvrån. Ikväll går jag på bio med och säger hej då till Britta. Däremellan skrubbar jag skafferiet, tvättar täcken, slänger ner kläder i en påse och besöker mitt kära friskis. Nu ska jag ut på stan igen. Det är en jäkla tur att jag bor granne med stan/i stan.

3 kommentarer:

julia sa...

ja det är en hel del roligt och tråkigt att hinna med innan man flyttar hem. och värst är faktiskt avskeden... men man ses ju igen!

andreas sa...

ja ibland skulle det vara skönt att bo granne med stan men bara ibland oftast är det ju bäst att bo i skogen hahaha kram

mbh sa...

ja o så bra för oss sen:) att du bor i stan alltså.