måndag 4 februari 2013

I Dalarna igen

Nu är vi falubor och äter bara falukorv och målar allt i Falu rödfärg. Eller nej, inte riktigt så kanske. Att vi bor i Dalarna igen märks som tydligast när familjen kommer på besök, bara för några timmar. Då känner man att vi bor nära och det känns mycket fint. Helgen har annars gått åt till att få någon slags ordning här hemma. Fortfarande står några kartonger och väntar på mig, men det kan de gott göra en stund till. Idag började jag med en promenad och hittade då en lämplig backe för att sätta igång en eventuellt försenad förlossning. Om jag inte slår på stort och kör trappan upp till hoppbackarna på en gång förstås.

6 kommentarer:

Jonna sa...

Ni har redan fått så fint! Mysigt att tänka på att ni är där nu och fixar!

haha, en backe för framtida backintervaller trodde jag du skulle skriva... :P

Oliine sa...

Åh, i sommar kommer vi och ser hur ni har det. Ni och BÄBISEN!

andreas sa...

är så glad att jag blir tårögd att ni är "hemma" igen kramar

Julia sa...

Jag ser redan nu att det kommer bli superfint och mysigt i lägenheten! <3

Unknown sa...

Åh vad fint! Mera mera! Härligt ljus. Kram

Britta sa...

Jag utgar fran att jag far falukorv nar jag kommer och halsar pa. Annars blir jag nastan besviken... :)

Det ser fint ut i ert nya HEMMA! :)

PUSS!