fredag 8 februari 2013

En vecka

Idag har det gått en vecka som falubor och det är kanske dags att summera. Alla möbler är på plats, men väggarna gapar tomma och uttagen för taklampor likaså. Jag hittar nu bland annat till förlossningen, Hemköp, Åhléns och till Hanna. Via buss kan jag ta mig till Lugnet för simning och till Leksand. Jag har fått till eftermiddagsvila tre gånger. Idag har jag och Hanna promenerat runt Tisken, som nog kommer att bli en populär slinga med barnvagnen. Veckans bästa är helt klart att det idag visade sig att vårt lilla pyre ligger med huvudet ner och fötterna upp och inte med stjärten ner som barnmorskorna trott. Heja!

4 kommentarer:

Unknown sa...

vilken finfin dag! Har Hanna gjort pärlplattan? Kram

andreas sa...

bra start kramar

Britta sa...

Heja Pyret, och heja Elina!

Sjukhus, mat och vanner; vad mer kan man behova hitta till? :)

(Fin parlplatta! Ar det Per som har gjort den, eller har Malin ratt i att det ar Hanna?) Puss!

Unknown sa...

den där pärlplattan är ju hur fin som helst!!!