måndag 25 februari 2013

Förra veckan

Förra veckan går inte till historien som den mest piggaste och kryaste. Per var sjuk, jag blev krasslig. Jag kände mig trött och tung på kvällarna. Ändå hände mycket fint under veckan. Bland annat bjöd Hanna, som hade fint främmande i form av Sara, in till brunch. Stekpannebröd och smoothie var en del av menyn.  
I lördags kom tre fina fisar hit för att se på Melodifestivalen och äta småplock. Hann som vanligt inte ta en bild innan glufsandet började och med stark blixt ser det sådär kul ut, men en god och rolig kväll var det hur som helst. Jag, Hanna och Julia utklassade Jon och Per i spelet Bezzerwizzer. De diskuterade sig fram till fel svar allt för många gånger och vi var bara bäst helt enkelt.
Igår, veckans sista dag, kom mamma (som dagen innan regerat i tjejvasaspåret) och Jonna på besök. Vi fastnade i soffan med fika och skidor en bra stund innan vi masade oss iväg ut på stan där vi var ovanligt effektiva (t.o.m mamma).

1 kommentar:

Jonna sa...

en rätt göttig vecka ändå! mycet gott att äta, om inte annat. tack för fikat igår, så gott. åt mycket mer än jag tänkt ;) kul att du bloggar med mkt bilder, fortsätt så. kram!