tisdag 29 januari 2013

Livet just nu och varför bloggen inte är roligare än vad den är för tillfället

  • Imorgon jobbar jag sista dag på mitt jobb, på min skola i min fyra, som jag ju närmare slutet jag kommer inser att jag kommer att sakna mycket.
  • På torsdag ska vi vara ute ur den här lägenheten. Vår skruttiga, gamla, älskade lägenhet är snart ett minne blott. 
  • På fredag ska vi in i vår nya lägenhet i Falun. En ny epok börjar på allvar.
  • Pyret trivs för bra med huvudet upp och vill inte vända på sig.
  • Min navel har en konstig färg och känns allmänt konstigt
  • Vi följer serien Gengångare på SVT Play. Gör det du också. 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Spännande saker i görningen :)

andreas sa...

bloggen behöver inte vara rolig jämt kära syster bara vi får veta lite vad du gör ibland ;) kramar

Jonna sa...

Loooove! Längtar tills helgen så nära nu sen blir ni dalmasar igeeeen!