söndag 27 januari 2013

Söndag

Årets första semlor avnjöts mitt under dagens flyttkaos. Bilden är dock från förra året.
rsta flyttlasset till Dalarna har gått. Nu ekar det i vardagsrummet. Vi har ingen soffa, inget på väggarna, inga gardiner, ingen bokhylla. Det är faktiskt lättare att räkna upp vad vi faktiskt har kvar och det är typ ett bord och en säng. Men ett ekande vardagsrum innebär ett steg närmare att vara färdigflyttade, vilket är positivt. Nu ska jag duscha av mig allt damm och flott det känns som att jag samlat på mig under dagen. Sen använder vi sängen som soffa och datorn som TV.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt med flytthjälp! Har inte riktigt fattat att ni är dalabor på heltid från NÄSTA VECKA!!!!!

Har ni fortsatt se på Gengångare!?

Puss

andreas sa...

haha men herregud vilka sorgliga semlor ;) kramar

Britta sa...

Harligt att ni har kommit igang! Snart ar ni i ert nya hem och far borja stalla det i ordning, spannande! :)

Hoppas sista arbetsdagarna gar bra och att resten av flyttandet gar som pa rals!

PUSS!