fredag 25 maj 2012

Semester, snor, opponering och CSN

Ute är sommarvärme, och glass hör återigen till basfödan.
Sedan förra fredag har jag i princip haft semester. Det har liksom inte funnits något studierelaterat att göra i och med att uppsatsen är inskickad och opponeringsschemat inte offentliggjorts. Tyvärr har veckan innehållit lite för mycket snor (för mig) och näsblod (för Per) för att vara helt och hållet behaglig. Hur som haver har opponeringsarbetet börjat idag och det är nog bra för den så kallade fredagskänslan. Månadens inkomst på hela 4460 har ju dessutom kommit in på kontot! Oxfilé till middag kanske? Och där slog det mig plötsligt att detta kan vara min sista månad med studielån NÅGONSIN. Snart ska pengarna börja gå åt andra hållet: från mig till CSN. Hurra.

5 kommentarer:

mbh sa...

fy för snor o blod :( hoppas ni är bättre nu!

andreas sa...

krya på er kramar

julia sa...

Sista gången du får csn och så får du så lite :( men snart rullar kosingen in ska du se!

julia sa...

Sista gången du får csn och så får du så lite :( men snart rullar kosingen in ska du se!

Jonna sa...

Ja CSN är ju ngt man inte saknar från studenttiden... även om jag får återuppleva det till viss del nu när JW pluggar.