onsdag 30 maj 2012

Idag klok, imorgon...?

När jag sprungit färdigt mina varv på Limsjön Marathon för ett par veckor sedan bad jag Per ta några springkort på mig. Jag stod alltså still och försökte inta en springpose. Det gick väl så där va. Idag var det Blodomloppet i stan och jag skulle mer än gärna varit där och kutat mig svettig och trött. Men jag fick nöja mig med en långpromenad. Ska inte göra misstaget jag gjort så många gånger tidigare och börja träna innan jag är helt frisk. Så klok är jag idag i alla fall, men vi får se om jag är lika klok imorgon... När Friskis viskar mitt namn (Pontare, 2000)...

5 kommentarer:

mor sa...

Jag ser var korten är tagna! Så väl känner jag kära Tranmyren efter Limsjön Marathon! Kul!

mbh sa...

hahaha det var nog de "fulaste" springkort jag sett. fast med den sötaste löparen förstås ;)

andreas sa...

verkligen realistiska springkort haha kramar

julia sa...

haha nej det såg tyvärr inte så äkta ut!

Jonna sa...

När Friskis viskar mitt namn... haha! Du är för härlig! Det går inte att ta "stillbilder" löpande, då måste du springa! Jag skulle vilja ha fler snygga träningskort in action, men när du väl frågat om vi ska ta några orkar jag aldrig.