måndag 14 maj 2012

Allt är i sin ordning

Jag tror att cyklar anfaller mig. Jag säger lila när jag menar turkos. Jag slänger pasta omkring mig. Per torkar mig om munnen när jag äter. Jag skrattar åt mig eländiga uppsyn i spegeln. Jag går in i ett meditativt tillstånd när jag diskar. Jag känner mig lite sjuk. Jag simulerar kanske min sjuka för att slippa dåligt samvete över att inte göra något vettig på kvällarna.

Allt är i sin ordning. För att vara inlämningsvecka för examensarbetet alltså. Och ja, det är nog det enda jag kommer att skriva om den här veckan. Om det blir något skrivet här alls, det vill säga.

3 kommentarer:

Jonna sa...

det är fint! det är som det ska vara!

Honeypie sa...

Kära du! Jag håller med, det är precis i sin ordning! Det tycker jag det hade varit även om det inte vore inlämningsvecka :) Lycka till sista rycket nu! Puss!

andreas sa...

skönt att höra :)kramamr