torsdag 31 maj 2012

Check på opponering

Då var opponeringen av uppsatsen avklarad. Det gick bra tror vi (får reda på exakta kompletteringar imorgon eller på måndag)! Vi hamnade i en bra grupp och examinatorn lät exakt som Maria Wetterstrand (och var bra annars också). SÅ SKÖNT. En del gick raka vägen och tog en drink, men jag mellanlandar lite hemma innan det är dags för att fira för första, men absolut inte sista, gången. Jag planerar att fira utan att för den sakens skull riktigt acceptera att jag snart är färdigutbildad. Det känns liksom för stort att ta in just nu.

5 kommentarer:

Britta sa...

Först och främst; HURRA! det där gjorde vi bra. Spec att vi klarade av att behålla koncentrationen hela dagen :)

Haha! jag reflekterade aldrig ens över att hon lät som Wetterstrand...men du har kanske rätt. :)

Jag tycker att vi firar lite varje dag nu framöver, det har vi förtjänat! Tack för att du ville skriva med mig (jag ser det som att du valde mig framför Martin; viktigt!) och tack för alla roliga (och även tråkiga) stunder! Pusspåre!

Jonna sa...

Det visste jag väl, så bra som er uppsats är!!!

Tycker Britta uttryckte det på pricken, fira lite varje dag, det är ni absolut värda, och visst är det ju så i alla uppsats- och projekt man håller med, både roliga och tråkiga stunder...

mor sa...

Min duktiga, duktiga flicka! Jag är så stolt över dig!!

andreas sa...

jag är med stolt kramar

elly sa...

grattis elina! vilken jäkla bragd att ta examen!