fredag 30 mars 2012

Hamburgare, stor stark och en pavlova

Trots att de höjt priset på en stor stark från 19 till 23(!) kr och gav mig en äcklig femkrona, hade vi en trevlig kväll på Orvars härom kvällen. Som ni ser var jag väldigt nöjd! Detta var förövrigt anledningen till att jag missade finalen i Sveriges mästerkock, som jag istället såg igår efter att nästan ha undvikit resultatet hela dagen. Fick ett mail som antydde vem som vunnit, men jag visste inte till 100 procent. Spännande var det hur som helst och rätt kvinna vann, helt klart!

5 kommentarer:

andreas sa...

låter gott det där utom pavlovan då förstås kramar

Elina sa...

Pavlovan såg jag bara på tv!

Britta sa...

Haha!...kul att hon mellan dig och Mia ser ut som att hon anstränger sig för att vara med på kortet ;)

Trots höjda priser och äckliga femmor (och snodda pengar) tycker jag vi gör om'et snart. Fast då byter vi ut den okända mot Carro!

julia sa...

jag köpte öl för 69:-, hemskt!

Jonna sa...

Kul att ni hade det bra på Orvars! Visst låter pavlova gott???