måndag 19 mars 2012

Och nu åker vi skridskor

Under stressiga perioder är hemmaträning ganska klockrent. På en halvtimme kan man fixa ett effektivt träningspass, specialkombinerat för dagen. Idag utförde jag följande: spark i rumpan, låga knän, upphopp, skidor, skridskor, längdhopp, på stället och från sida till sida. Tre gånger om, som ett slags intervallpass (grannarna undrade säkerligen vad det var som klapprade här inne). Hemmaträning är inte alltid skitkul, men det är heller inte skittråkigt. Och för att uppnå kriterierna snabbt och svettigt duger det gott!

4 kommentarer:

Jonna sa...

Klockrent ja! Vad bra ni är! Heja heja!

Malin sa...

måste också börja med det. jag som inte har gångavstånd till träningslokal ;) sötaste du!

Honey sa...

Vad härligt! Du har verkligen gett hemmaträningen ett ansikte för mig! Det där kortet skulle jag vilja ha vid mitt nattygsbord/nattduksbord(?)så jag får syn på ditt vackra tokiga, ansikte så fort jag slår upp ögona! Då kan inte dagen bli annat än lyckad! PS. Jag fyller år på lördag:)

andreas sa...

jo elina det är tråkigt att stå å hoppa hemma ;) kramar