söndag 25 mars 2012

Kalashelg

Sicken helg, sicken helg! Hanna hämtade oss på stationen med en lånad bil. Vad skönt med bil, tänkte vi. Två minuter senare kokade motorn. Med rädsla för att bilen skulle explodera (ja, våra bilkunskaper kommer från filmens värld) hoppade vi ur bilen. Jag fick med mig bagaget också. En bunt hjälpande änglar och två hinkar vatten senare kunde vi rulla vidare. Resten av helgen förlöpte utan missöden, tack och lov. Vad vi gjorde resten av helgen ska jag visa och berätta när jag fräschat till mig, blivit klar inför morgonens seminarium och inte längre känner mig söndagsseg. Alltså tidigast imorgon.

3 kommentarer:

Jonna sa...

Haha, jag fick mig ett gott skratt igen ;) Tur att du räddade även bagaget undan en eventuell explosion! Fina bilder på fina tjejer!

andreas sa...

haha verkligen kul kramar

julia sa...

hahahaha, ja tänk vilken tur att du fick med dig bagaget också! jättefina bilder by the way och oh vad sugen jag blev på jordgubbar!