onsdag 16 mars 2011

Var är alla kufar?

Jag önskar att jag kunde skriva att en tjej råkade fisa en man i ansiktet på träningen igår.
Jag önskar att jag kunde skriva om en fågel som bajsade på en kvinnas huvud. Att hon inte märkte något och gick in på banken.
Jag önskar att jag kunde skriva om världens mest underliga samtal jag fick igår. Av en man som ville spå mig och började fråga vad jag åt till frukost igår.

Men inget av det ovanstående har hänt. Allt är lugnt. Jag lyckades till och med baka goda kakor igår.

5 kommentarer:

Malin sa...

vilken bloggtopp du är inne på. korta o roliga inlägg dag efter dag :)

Jonna sa...

Haha! Gott med kakor, till helgen kanske? =)

Håller med Malin! Mina inlägg är ju allt annat än korta, det går bara inte!

Julia sa...

Det undrar jag också! De måste ju fatta att vissa av oss måste blogga liksom, HALLÅ!

andreas sa...

Var får du allt ifrån? :) kramar

Anonym sa...

Vilka undebara knäppa funderingar! Kul varje dag. 1000 Tack!