söndag 13 mars 2011

Jonna/Bamse och Jonte/Tintin





När fyra personer som gillar varandra och livets goda umgås en helg kan det inte bli annat än kalas. De kvalitetsmässiga rätt kassa bilderna visar 1. när jag agerar guide åt turisterna J&J 2. en solfika med världens största solbulle i förgrunden och Per med semla i kinden 3. när vi åkt upp för två skitlånga rulltrappor och blickar ut över hela staden och 4. plockmat och en glimt av Jonna i en rosa schlagerklänning.
-
Med det säger jag tack för den här fina helgen!

4 kommentarer:

Julia sa...

FETNAAAJZ!! Lyllo dig som får så kul och gott två helger i rad!

andreas sa...

vad trevligt det verkade kramar

Jonna sa...

Åh, måndag morgon men jag kan drömma mig tillbaka till helgens alla guldkorn! Både jag och JW var så tillfreds och glada igår efter helgen, det kunde inte varit bättre! Tack än en gång, och puss! Och det var visst fina bilder. Faktiskt såg ju jag helt normal ut också!

mbh sa...

det var ju jättefina bilder!