lördag 26 mars 2011

Gnutta Gnäll och solen



Om man kan vara dålig på att vara sjuk så är jag nog sämst. Jag blir väldigt ynklig och gnällig. Hoppfullt tänkte jag att en promenad i solen skulle muntra upp mig. Sol och frisk luft gör väl alltid susen? Pyttsan. Det var jobbigt och solen sken så stark att mina ögonen vattnades och jag var tvungen att kisa. Långpromenaden blev väldigt kort och jag var mer än tacksam när ICA räddade mig från solen. Ännu mer tacksam var jag när vi kom hemma igen och jag fick sätta mig soffan med ingefärste och en bunt tidningar.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Skönt att du kom ut en stund iaf! Fina kort på en fin lägenhet!

mbh sa...

Gud vad fin fotovägen blivit!!!!!! Och ett kort på bara mig!? Man tackar man tackar :)

andreas sa...

krya på dig kära syster kramar

Julia sa...

Det är HELT ok att gnälla en gnutta. Och vad fint det har blivit på fotoväggen!!